home@edument : Creating 8-bit game engines for fun

November 24, 2015 at 8:52 pm Leave a comment

 

home_edument_20151118_1

Vi vill tacka både dig som kom, och er som hade ambitionen att komma, till home@edument : Creating 8-bit game engines for fun.

Ett av syftena med home@edument är att sprida kunskap samt skapa en mötesplats för kreativa människor. Det tycker vi att vi lyckas bra med och dessutom hjälper home@edument oss med en av våra missioner: att göra vår planet till en bättre plats för de som älskar att skriva kod.

I början av februari planerar vi att köra nästa home@edument. Just nu lutar det åt en kväll med Javascript och ramverket Ember.

Har du tankar och idéer kring spännande ämnen som vi borde prata mer om får du gärna skicka dem till Björn Lindell. Vill du snacka kod, språk, arkitektur eller något annat intressant med oss så kika förbi något av våra kontor. Vi bjuder på gott kaffe och trevligt sällskap!

Mer information om Eric Lavessons spel Cathedral hittar du här.

Tack för en trevlig kväll!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Mob Programming: A Whole Team Approach Är du vår nästa UX/UI Designer?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



%d bloggers like this: